[Zaproszenie] Otwieram świątynię pamięci. Zbiory Czartoryskich a narodziny idei muzeum w Polsce [...]
| tytuł: | [Zaproszenie] Otwieram świątynię pamięci. Zbiory Czartoryskich a narodziny idei muzeum w Polsce [...] | 
| autor: | |
| rodzaj dokumentu: | Zaproszenie | 
| rok: | 2015 | 
| opis fizyczny: | [1] k.: il. kolor.; 21 x 15 cm. | 
| język dokumentu: | pol./ang. | 
| adnotacja: | Czas trwania wystawy: 13.11.2015 - 17.04.2016. Otwarcie: 13 listopada 2015, piątek, g. 18.00 [...]/ Opening: 13rd November 2015, Friday, 6 p.m. Wystawa zorganizowana we współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie. | 
| sygnatura: | DDN/2015 | 
 
          
![[Zaproszenie] Otwieram świątynię pamięci. Zbiory Czartoryskich a narodziny idei muzeum w Polsce [...] [Zaproszenie] Otwieram świątynię pamięci. Zbiory Czartoryskich a narodziny idei muzeum w Polsce [...]](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/2589/mthumb_1_398_1.jpg) 
                                      
                                  ![[Zaproszenie] Otwieram świątynię pamięci. Zbiory Czartoryskich a narodziny idei muzeum w Polsce [...] [Zaproszenie] Otwieram świątynię pamięci. Zbiory Czartoryskich a narodziny idei muzeum w Polsce [...]](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/2589/mthumb_2_398_2.jpg) 
                                      
                                  ![[Informator] Czuła uwaga. Urszula Czartoryska wobec fotografii/ Tender Attention. Urszula Czartoryska and Photography [...] Okładka folderu wystawy „Czuła uwaga”; zawiera czarno-białe zdjęcie uciekającej w głąb kadru dziewczyny; u góry, białą czcionką widoczne jest logo ms2, tytuł i daty wystawy w języku polskim i angielskim; obok znajduje się czerwony element graficzny](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/3408/thumb_1_cu1.jpg) 
                     ![[Informator] Józef Robakowski. Organica (zapisy mechaniczno-biologiczne) 1958 - 2020. Okładka folderu zorientowana pionowo; u  góry szary napis wielkimi literami „Galeria Wymiany”, poniżej czarną czcionką „Józef Robakowski”, w centrum małymi literami, duży czarno-biały tytuł „organica”; poniżej kolorowe zdjęcie organicznej abstrakcji](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/3409/thumb_1_organica_bro_0.jpg) 
                     ![[Informator] Teresa Tyszkiewicz. Dzień po dniu. Okładka folderu; w tle czarno-białe zdjęcie wydrukowane bez marginesów; portret kobiety, której twarz obsypana jest szpilkami; w centrum biały rozbity napis TYSZKIEWICZ, u dołu mniejszą czcionką tytuł wystawy „Dzień po dniu”; w prawym górnym rogu logo ms](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/3410/thumb_1_1_pl.jpg) 
                     ![[Zaproszenie] Prototypy / 04: Agata Siniarska. Osuwisko/ Prototypes/ 04: Agata Sinirska. (Land)slip [...] Zaproszenie na wystawę ustawione w poziomie; po lewo biało-zielona grafika z nałożonym gradientem i białymi cyframi 04; prawa strona w kolorze czarnym zadrukowana jest białą czcionką z informacjami o wystawie; dół strony przecina biały pas z logotypami](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/3411/thumb_1_osuwisko_zap.jpeg) 
                     ![[Informator] Teresa Tyszkiewicz. Day after day. Okładka katalogu wystawy zorientowanego pionowo; na tle czarno-białego zdjęcia kobiety drukowanego na spad duży biały rozbity na sylaby napis TYSZKIEWICZ, u dołu mniejszy blado różowy Day after Day; w prawym górnym rogu lokalizacja wystawy.](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/3412/thumb_1_ty_ang_bro_0.png) 
                     ![Kontynuacje – spotkanie z Krzysztofem Jureckim [rozmowy i wywiady] Kontynuacje – spotkanie z Krzysztofem Jureckim [rozmowy i wywiady]](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/3413/thumb_1_11_Lewczynski_Nasze_powiekszenie_2.jpg) 
                      
                      
                      
                      
                      
                      
                      
                 
                ![Kompozycja pejzażowa. Wariacje – Ascona [Variationen über ein landschaftliches Thema. Ascona] Abstrakcyjna kompozycja złożona z wielokolorowych form - po lewej stronie dwie większe, owalne, nakładające się na siebie w tonacji szarości, po prawej mniejsze owalne formy niczym ślady szerokiego pędzla, w kolorach m.in.  turkusowym, szarym, piaskowym,](https://zasoby.msl.org.pl/files/arts/images/341/thumb_53862.jpg) 
                ![Wielkie milczenie nr 6. Twarz Zbawiciela [Das Grosse Schweigen N.6. Heilandsgesicht] Kompozycja przedstawiająca twarz wypełniającą niemal całe płótno, ukazaną za pośrednictwem abstrakcyjnych, ekspresyjnych kolorowych linii zarysowujących usta, nos, oczy, uszy i włosy.](https://zasoby.msl.org.pl/files/arts/images/342/thumb_53865.jpg) 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                