Ogień niestrzeżony : pracownie malarzy polskich XIX i początku XX wieku : część II.
| autor: | [wstęp Marta Ertman]. | 
| tytuł: | Ogień niestrzeżony : pracownie malarzy polskich XIX i początku XX wieku : część II. | 
| kolejność wydania: | |
| adres wydawniczy: | Łódź : Muzeum Sztuki, 1994 | 
| rok : | 1994 | 
| opis fizyczny: | |
| seria: | 158/94 | 
| ISBN: | 8390162881 | 
| uwagi: | |
| rodzaj publikacji: | Katalog wystawy | 
| sygnatura: | DDN/F8409 | 
 
          
 
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                  ![[Zaproszenie] Program video. Joseph Beuys [...] [Zaproszenie] Program video. Joseph Beuys [...]](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/1975/thumb_1_289.jpg) 
                      
                      
                      
                      
                     ![[Zaproszenie] Don McCulllin. Retrospektywa/ A Retrospective [...] [Zaproszenie] Don McCulllin. Retrospektywa/ A Retrospective [...]](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/1980/thumb_1_281.jpg) 
                     ![[Informator] Joseph Beuys. Program video [...] [Informator] Joseph Beuys. Program video [...]](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/1981/thumb_4_487_1.jpg) 
                     ![[Zaproszenie] Magdalena Abakanowicz. Architektura arborealna [...] [Zaproszenie] Magdalena Abakanowicz. Architektura arborealna [...]](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/1982/thumb_1_291.jpg) 
                     ![[Zaproszenie] Jarosław Kozłowski. Miękkie zabezpieczenie - wersja polska [Zaproszenie] Jarosław Kozłowski. Miękkie zabezpieczenie - wersja polska](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/1983/thumb_1_292.jpg) 
                     ![[Zaproszenie/Program] Video, instalacje, performance. Sztuka video w Polsce [...]  [Zaproszenie/Program] Video, instalacje, performance. Sztuka video w Polsce [...]](https://zasoby.msl.org.pl/files/objects/images/1984/thumb_1_293_1.jpg) 
                      
                      
                     ![Wielkie medytacje nr 3 [Grosse Meditation N.3] Kompozycja abstrakcyjna, na brązowym tle w centrum cztery pola koloru - po lewej niebieski i brązowy, po prawej czerwony przechodzący w żółty, odzielone grubymi czarnymi liniami, układają się w schematyczne przedstawienie twarzy.](https://zasoby.msl.org.pl/files/arts/images/489/thumb_25012.jpg) 
                ![Głowa [Kopf] Kompozycja abstrakcyjnych form, przedstawiająca zgeometryzowaną twarz ludzką w pastelowych barwach, dominują różowa i żółta..](https://zasoby.msl.org.pl/files/arts/images/490/thumb_25154.jpg) 
                 
                 
       
                 
                 
                