Udostępnij:
Datowanie: 1983 r.
Technika: technika własna
Materiały: marmur, metal
Rozmiar:wys. 56 cm, szer. 125 cm, dług. 14 cm
Sposób nabycia:zakup
Data nabycia: 15.08.1984
Numer inwentarzowy: MS/SN/R/341/1-2
Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi

Projekt pn. Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi współfinansowany jest w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Projekt pn. Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi współfinansowany jest w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Kwota dofinansowania: 679 359,96 PLN 

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Kwota dofinansowania: 679 359,96 PLN 
Wystawy

Prototypy 04: Agata Sinarska. Osuwisko

Ludwika Ogorzelec

Rzeźbiarka, autorka instalacji. Studiowała w pracowni prof. Leona Podsiadłego w Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (1978-1983) i w pracowni Césara w L'Ecole Nationale Superieure des Beaux Arts w Paryżu (1985-1987). Swoje prace tworzy w dwóch cyklach: Przyrządy równoważne (od 1981 do 2013 roku) oraz Krystalizacja przestrzeni (kontynuowany od 1988 roku). Pierwszy z nich to konstrukcje z drewna (głównie z wąskich wiązek - punktem wyjścia jest tu linia) testujące relacje obiektu z grawitacją, drugi cykl kontynuuje te badania skupiając się bardziej na relacji z przestrzenią i odbiorcą/odbiorczynią, głównie w formie ażurowych, wiszących...